6 dec. 2012

Torsdag

Hej ohoj!

Måste bara säga att shit vad svårt de är att ta sig fram i snön alltså! Läst om många bussar som fastnat i snödrivor och bilar som kört av vägen, vägskyltar och rödljus som är böjda för fordon kört in i dem osv. För att inte nämna att jag som inte är så lång fastnar ju i snön och knappt syns.. haha okej så farligt kanske det inte riktigt är men nästan haha!

Precis slagit in mammas kanske sista paket, om jag inte ser något som jag bara måste köpa haha. Förhoppningsvis får hon något hon önskar sig. I beställningen fanns även en handkräm till mig, tack och lov eftersom mina händer har gjort uppror pga vädret haha. Håller tummarna för att den funkar!

Ville bara skriva hej!
Nu ska ja ta mig en kopp kaffe och förhoppningsvis bli lite varm!
Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar