20 dec. 2012

Torsdag

Godmorgon på er!

Torsdag idag, redan!! Veckorna går otroligt fort, vilket fasen är läskigt. Hopp, taggade för jordens undergång imorgon? Ni har väl bunkrat upp nu ? ;-) Tycker det är lite sjukt att människor seriöst skulle tro att jorden sprängs bara för klockan slår om till 00.00.. vad är skillnaden från 23.59? Och som min bror sa, det är ju tidsskillnader på jorden med.. hur gör jorden då? Spränger den ett land i taget eller vadå?

Aja haha!
Sitter här och dricker lite kaffe och mitt nya proteinpulver från fitnessgurun. Smakade faktiskt rätt gott, tror det blir godare i mjölk men hade ingen hemma. Smaken var iaf choklad-Hasselnöt. Ska även smaka den i mina grötplättar sen =).

Har sovit bättre idag iaf. Även om jag vaknade till 2 gånger av att Lotus är elak. Ska fasen börja hålla på när hon sover med, som nu.. Riva på hennes möbler och slicka på påsar som hon!! Nerå haha.
Nu ska jag försöka träna lite, men fortfarande sjukt trött så får se hur det går haha!

ha en bra dag!
Kram
Åh, mina fina hyacinter har slagit ut! Doftar underbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar