21 dec. 2012

Fredag

Hejsan!

Känner ni er lite mer döda än vad ni gjorde igår? Jag själv känner mig ganska levande ännu iaf, vet inte vilken tidpunkt jorden skulle göra vad den skulle haha.
Som vanligt var jag uppe imorse och kollade på julkalendern, dock somna jag efter den och vaknade ganska sent för att vara mig, 9.. oj oj oj.
Detta resulterar med att jag blir otroligt seg med, fy böveln. Men ska väl klämma andra koppen kaffe snart så är jag väl antagligen back on track igen ;D

Annars har jag härlig fin fin träningsvärk idag, wonderful! Och mer ska det bli. Träningen lägger jag in efter lunchen idag så som sagt, in your face tankar på att det är jobbigt!
Har inte heller direkt något bestämt idag (mer än att jorden går under) så inte någon hets om när jag ska tuta och köra.

Nej ska göra mig en kopp kaffe strax, samt börja med lunchen!
ha en bra fredag sålänge!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar