22 dec. 2012

Lördag

God förmiddag!

Hoppas alla sovit gott! Jag vet inte vad jag kommit in för i för fas men har svårt att somna, vaknar på natten och får då alltså inte alls många timmars sömn, vilket resulterar med antingen dricka min vikt i kaffe eller gå trött och seg under dagen..
Hade planerat dagen iaf, skulle upp och träna innan julkalendern började vid 8.45 men vaknade istället 9.45.. jaha ja? Stängt av klockan i sömnen - check!
Aja, får käka lite frulle nu istället sen träna innan lunch eller efter lunch, beror på hur pigg jag känner mig, men träning ska det bli iaf!

Annars får jag se vad som händer idag, Fija var sugen på utgång men jag är inte direkt sugen faktiskt. Haha hon har ju släpat ut mig varje helg nu 4 helger i rad eller så så lite vila kan man väl få Fija? ;D
Nej men vi får se helt enkelt!

Nu ska jag börja med mina proteingrötplättar mmm. Frukost må faktiskt vara den godaste måltiden på dagen haha!

Ha en bra lördag
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar