2 jan. 2013

Ups!

Hej och hå vad dåligt jag har varit med uppdateringarna. Jag skyller på att det nästan varit fullt upp hela tiden! Firade jul med mamma och blev nöjd av det jag fick =). Åkte hem dagen efter runt lunchtid, för att lämna paketen och sedan bege mig mot min bror eftersom jag var kattvakt.




25e: Eftersom det var juldagen så testade jag, Malin och Fija på utelivet vilket faktiskt aldrig hänt sedan vi blev 18. Det bästa den kvällen var Fijas pumps som gjorde att hennes ben gled iväg, hela drinken utspilld och ett ben lite mer krossat haha. Ja just ja, världens streck lämna hon i trappan med som fint sitter kvar (detta är kontrollerat haha). Jag hakade på Fijas trend och fastna med min sko så jag stupade framåt i en liten trappa.. Hamna på knäskålarna vilket var otroligt skönt, kunde inte gå haha! Det blev en rolig kväll även om jag tillslut tappa bort Fija och la ifrån mig min telefon som kom till rätta sen haha tack vare snälla Tobbe och Fija haha.

26e: Vidare så var det en bakisdag hemma den 26e förutom en tripp till bror för att kolla till kissen. Ja jag träffa Fija på kvällen med så jag kunde få tillbaka min telefon. Vi köpte juice för hela slanten och kollade på film.

27e: Dags igen. Världens bästa mongo fyllde 22 år. Smög över på morgonen och gav mina presenter innan vi skulle mot stan. Tror detta uppskattades! På stan besökte vi systemet inför nyår och kollade pytte på saker, kom hem skapligt eftersom Fija skulle få över gäster. Sagt och gjort, Fijas syster drog hemåt och Malin dök upp på fika vilket slutade på 55an för 1-2 öl absolut inte mer eftersom Fija jobbade. Men när vi har en tendens att säga det får inte spåra så gör det de. Kan säga som så att Malin och jag drog på efterfest och kom hem strax efter åtta dagen efter.. lugnt sa vi va?

28e och 29e  blev lugnt eftersom nyårsafton var runt hörnet.

30e: Besökte bror min för lite julafton nr 2. Gav barnen mina paket som jag tror de blev glada över och så åt vi lite och såg på avatar. Kom hem runt 22 eller något och gjorde inte mycket mer denna dag.







Nyårsafton: Fija kom springandes runt 11 eftersom hennes tvättstuga var upptagen och hon var i behov av att krympa sin nyårsklänning. Min var ledig och bokades upp av oss. Vi drog vidare och köpte småplock till kvällens bravader då vi skulle käka lite innan. Fija, ängeln som hon är hjälpte mig att städa så det ser lite välkomnande ut. Runt 18 kom Fija igen och jossarna, vi käkade och hade det mys och runt 21 kom Sandra, Linus och Tobbe. Vi stannade här till tolvslaget som firades utanför och senare drog vi vidare till krogen. Stannade inte kvar där inne till stängning för vi gick och käkade vilket sedan bidrog till att vi ändå kom hem runt 4 eftersom vi träffade människor utanför. Dagen efter träffades Jossarna, jag och Fija upp för vår årliga bakiskäk haha.

Detta är alltså det jag sysslat med, så mycket fart och fläng har det varit. Nu kanske det kan bli lite lugnt igen innan skolan drar igång. Men först så ska ja bege mig mot stan och beställa nytt bankkort.. mitt chip har svikit mig så..

ha en bra dag kära vänner!


4 kommentarer:

  1. Trevligt med en uppdatering! ;D

    SvaraRadera
  2. Sv: Varför är jag pysslig? xD Haha ;D
    Det blir nog inte förrän jag kommer till pappa igen, känns så onödigt att börja på en ny familj här när jag nog ändå snart åker till Ljungsbro igen :p

    SvaraRadera
  3. Sv: Haha kanske det, man vet aldrig! ;)
    Förresten... nu är det länge sedan det uppdaterades här igen! :O

    SvaraRadera
  4. Sv: Aj då, det lät inte kul! :( Okej, men ta det lugnt bara så det inte blir ännu värre! :)

    SvaraRadera