15 jan. 2013

Just nu..

Hoppas dagen har varit bra för er andra. Själv sitter jag här med min kroniska trötthet och saknar tider då man faktiskt kände sig pigg och utvilad.. kommer inte ihåg när jag gjorde de sist. Sover jag förlite är jag trött sover jag förmycket är jag trött.. sover jag de som ska vara lagom för de flesta dvs 7-8 timmar är jag trött.. varfasen är mitt magiska tal?

Har iaf tagit Sofies bloggs råd och såg på The Carrie Diaries, vilket handlar om Carrie från SATC när hon var yngre. Perfekt att få en serie att kolla på nu när tisdagarna är fria eftersom Gossip girl tog slut! Har även målat ett 3e lager naglack och skulle behöva ett till för att få ultimata täckningen.. suck! Imorgon får de bli.


Annars har jag även pluggat lite till men går inte fort fram inte..  Längtar till torsdag 12.01 (antagligen blir jag klar som vanligt innan sluttiden men men). En rolig sak har iaf hänt.. när posten kom fick jag hem 2 mobilskal som hade reats ut. Inte det som är prio 1 men det var billigt så why not. Även ett skydd till framsidan fast också är det spegel.. Skärmen blir lite mongo men spegeln är nice!
Nej nu ska jag väl slå huvudet i en vägg och hoppas på att jag vaknar till av smällen! 
Hade bra!
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar