15 jan. 2013

Tisdag

Ohoj vänner!

Tisdagen är här och här sitter jag och hungrar ihjäl.. sneglar på timern för att se hur långt tid  det är innan jag får stoppa i mig min härliga torsk med blandning av klyftpotatis och rostade morötter efter mitt brutalt hårda träningspass för baksidan av kroppen.
Träningen gick bra, lite segt i början för jag var ganska omotiverad men så fort uppvärmningen var gjord så var jag på hugget igen! Kommer nog inte direkt komma några sådana uppdateringar med träningen mer om det inte är något speciellt, utan jag kör bara på. Var mest för mig själv för att motivera mig och är rätt så motiverad nu så!

Förövrigt pallra jag mig faktiskt upp redan vid 07 imorse och hann plugga lite innan träningspasset. Detta kommer dock dagen fortsätta med.. eller ja, först äta som sagt sedan se klart pll och sen plugga lite till.. tentan närmar sig och känner mig inte så förberedd.. men de kommer väl :P

Annars blir det inte mycket mer idag... Plugga och slappa.. lika dant imorgon, plugg, slapp och träning.
Eller jo ska måla naglarna med =D

Nej ni får ha en fortsatt bra dag vänner!

1 kommentar:

  1. Målade du inte naglarna imorse? Eller drömde jag det? xD

    Sv: Tackar! Lutar mot att göra ännu en sminkning idag, dock lite färggladare! ;D

    SvaraRadera