10 jan. 2013

zZzz

God kväll!

Ska precis sova men tänkte bara säga godnatt. Haft en trevlig dag med Fija som började runt 14 för en tripp på stan. Hon lyckades fynda ett par snygga sköna träningsdojor samt långa träningsthights för under tusenlappen och detta var ju iofs inte tack vare skorna haha.
Drog iaf vidare hem till henne och såg lite film både Ted och sherlock holmes hann vi med innan det var dags för mig att knata vidare hem!
När jag var påväg hem stötte jag på en hare och funderade på om jag snart skulle hitta ett hål och komma vidare till underlandet.. För att uppdatera er så gjorde jag icke detta.. bättre lycka nästa gång kanske ;)
Nej men sjuk hare iaf.. de brukar väl va skygga? Den skuttade glatt bredvid mig sisodär 100 meter kanske och jag började fundera på om den stalka mig.. haha kom hem i välbehåll utan en kidnappning av en hare dock!

Nej nu vet jag inte vad ja skriver längre så nu blir det sängen!
God natt säger jag, min kisse och haren!

Min nya vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar