19 jan. 2013

Gårdagen

Lördagsförmiddag och jag håller på med frukosten. Blir att smälta den sedan ett superhårt träningspass.. har varit lite off på träningen nu och inte alls tränat lika många gånger jag skulle velat denna vecka, fy mig.

Gårdagen var iaf supermysig. Gick från att egentligen inte ha något speciellt planerat till att gå upp och gå direkt till bror och Ann-sofi. Jag skulle vara barnvakt ett tag medan A-s åkte till huset med lite kartonger men  slutade med att barnen och jag följde med och då fick jag se deras hus.. Superfint. Är faktiskt avis, tror dem kommer trivas bra där faktiskt! Superfräscht!
Vi åkte därifrån och köpte mat som vi åt hemma hos dem. Slutade med att jag stannade till barnen skulle sova och kom hem runt halv åtta haha. Ni gjorde min dag iaf!

Därför blev det inget skrivande igår, eftersom jag inte var hemma. Kom hem och poppade lite popcorn och såg på nya avsnittet av Vampire diaries sen gick jag och la mig runt tolv så.
Idag ska jag träffa Fija när hon slutat jobba. Blir nog filmmys med sagan om ringen med henne då hon bara sett Bilbofilmen som går på bio.

Hoppas ni får en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar