31 jan. 2013

Död?

God morgon på er!

Nej jag har inte dött eller hamnat i koma.. eller ja nära inpå koma har jag väl varit skämtosido! Började ju känna mig krasslig redan på Söndagen (och nej inte pga att jag var bakis) Sen på måndagen slog det till.. feber, bihåleinflammation och genomförkyld. Sedan dess har jag legat i sängen förutom när jag hämtat ngt att äta/dricka eller gått på toan. Ingen rolig vecka direkt men börjar komma mot sitt slut både i veckodagar och sjukhetsdagar. Dock vakna jag skithes imorse men det börjar med släppa nu.

Händelser idag? Hade ju tänk om jag mådde bättre ta mig till affären men får se om jag kanske sparar det till imorgon ändå alltså. Annars blir det inte så mycket. Tänkte lägga upp glossyboxinlägg nu när jag äntligen känner mig piggare.

Nej nu ska jag hämta lite varmt te och kurera mig.
Hoppas ni får en fin dag vänner!
Kram
Bild från lördags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar