31 jan. 2013

Kväll!

Så nu äre kväll igen och jag ligger i sängen och kollar på Lost (pausat nu). Dagen har gått superfort även om jag inte gjort direkt mycket. Kände mig inte 100% idag heller när jag vakna men mycket mycket piggare nu på kvällen.
Har hunnit duscha av mig sjukheten, målat naglarna och frostat av frysen som aldrig skett förut haha. Tänkte först att de är ändå rätt lite is för att jag aldrig frostat av den på 5½ år jag bott här.. Kom dock på sen att jag fick ju ny kyl och frys sen.. så isen kanske "bara" är 3 år gammal eller så haha. Tog ett tag men nu är den fri.

Annars har jag bara nördat lite, både serier och sims haha.
Imorgon kommer min kusin Daniella på besök och sover här en natt.. ska bli superskoj! Inte träffat henne på år och dagar! Men hon kommer inte förrän 19 så ska väl städa lite oså först.

Nej nu ska ja fortsätta kolla!
ha en trevlig kväll!
Kram

Före..

Efter!! Weey den går att använda igen =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar