12 jan. 2013

Helg!

Sådär jag.. helg igen.. Men vaknade inte utvilad för det inte. Vet faktiskt inte varför men kommit in i en period då jag vaknar trött igen.. brutalt jobbigt att ta sig upp då. Hade ställt klockan på 7.30 för att jag ska träna men vaknade vid 9 sen och gick upp.. vafasen hände liksom? Och även fast jag druckit kaffe är det enda jag gör är att gäspa.. Mindre kul, speciellt eftersom jag och Sandra har tentapluggdejt idag som iofs också är mindre kul! Dock ska vi ju umgås senare ikväll som är roligt men for now så är allt tråkigt haha.. Roligt inlägg!

Igår var det iaf bra! Hade det jättemysigt tillsammans med mina brorsbarn och är så stolt över dem. Meja 4 år kan ju inte bara prata svenska. När hon står på soffbordet och ska hoppa till soffan står hon och räknar på engelska.. Vem säger att barnen blir mindre begåvade bara för de inte går på förskola? Beror ju helt på föräldrarna och Meja och Max har ju 2 helt underbara så! Faster (jag) skämde även bort min små gulleungar vid lunch.. förutom att hon ställde sig och gjorde 3 olika sorters pasta till lunch så fick barnen även dricka varm oboy till de =O haha.. Men var ju trots allt fredag.

Aja nu ska ja ta 1 kopp kaffe till.. se om de blir lite bättre med tröttheten!



Max kör sitt eget race och leker för sig själv på golvet.. Allt som behövs är en kudde och ett barn!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar