9 jan. 2013

Dag 6 - Inget kan stoppa mig

Innan träning:
Känner mig ganska jävla seg.. Kaffet har inte gjort sitt utan sitter och gäspar men med lite träning på de så kanske jag faktiskt vaknar till. Känns fortfarande bra, snacka om att de där går i vågor. Först brutalt jobbigt, sen kul och snart lär jag komma in i det där jobbiga stadiet igen om jag känner mig själv rätt. Men for now så glider jag på happyvågen haha.

Efter träning: 
Blev ett hårt konditionspass + lite yogastretch vilket var otroligt skönt för träningsvärken. Klar med en hel veckas schema och imorgon börjar jag med vecka 2 och tror de är styrka framsida som gäller då! Spännande spännande!
Har faktiskt inget att säga som är dåligt.. Blåsan på foten kändes inget idag vilket va skönt, stukningen är borta och efter passet var jag brutalt skakig vilket jag gillar =D Nu ska jag njuta av en välförtjänt lunch och senare möta Fija! Keep going trainingpeople! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar