21 jan. 2013

Dagen..

Halva dagen har gått och nu sitter jag här igen. Har hunnit måla naglarna med baslack och sedan 2 lager med färgen ja ska ha, jag har hämtat ut skolböcker (mindre kul) och jag har tränat. Har nu lite tid innan jag ska iväg till min bror som jag ska försöka få lite läsning gjort.
Isadora 739 Surfers Paradise

Träningen förövrigt gick bra. Känns bra faktiskt, man blir starkare, smidigare och snabbare känner jag vilket är roligt. Har gjort klart en nivå med Jillan nu så i veckan påbörjar jag nivå två om man nu kan kalla det de, spännande spännande =D. Det är bara att kämpa på. Har ju Sofie som blivit träningsfreak nu med vilket är skoj!



Nej nu får jag sluta babbla.. läsning saja sedan lite mellanmål!
ha en bra dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Fasen så snygg färg alltså! :D
    Haha, träningsfreak vet jag inte om jag skulle kalla det men! ;D

    SvaraRadera
  2. Sv: Jaa, jag kommer ihåg det! :D

    Okej, jag har varit galet sugen på deras rouge länge så förstår inte varför jag aldrig klickade hem något, var väl annat jag ville testa mer förmodligen! ;)

    Primern har jag ju själv haft innan! Men tänkte inte på hur länge den höll sig eftersom jag bara använde den till fest och liknande, men minns att jag gillade den i alla fall så är sugen på att köpa den igen! :)

    SvaraRadera