19 jan. 2013

Lördag

Nu är det 2 timmar kvar ungefär till kvällen med Fija börjar och jag är väl klar med allt jag hade tänkt att göra idag så nu är det slapp och sång till jag ska träffa henne.
Träningen gick otroligt bra idag och körde 90 minuter och det kändes bra! Var riktigt kul! Imorgon kör vi igen men denna gången baksida!

Har precis gjort dagens sminkning med, blev somrig och tror den kan bli riktigt snygg på solbränd hy. Tyvärr är det ju bara vinter och ljuset är inte det bästa därav att bilderna jag tog på den inte heller blev de bästa. Men bjuder på lite bilder ändå!

Nej nu ska jag ta något att äta och göra något så tiden rullar på! haha.
Hade bra!
kram




(sminkningen ser rätt mörk ut ibland men färgerna är faktiskt ljusa pastellfärger, gul, rosa, orangerosaröd)

1 kommentar:

  1. Ser jättefint ut! :D
    Dock trodde jag den var vit-rosa först, haha! Som sagt, färgerna syns ju inte så bra! :)

    SvaraRadera