14 jan. 2013

Måndag

Måndagmorgon eller ja, förmiddag. Ställde klockan tidigt, redan 6.30 men har inte fått så mycket gjort eftersom ja råka somna om.. Kanske har jag slutat vara en tidig morgonmänniska? Eller så är det väl för att jag börjat gå upp senare, måste vänja mig om.. Har iaf fixat iordning mig inför barnpassningen idag, eller ja håret är fortfarande fuktigt men ska föna mer snart.
Ska även ta en sen frulle snart eftersom jag tänkte att ja käkar lunch när jag kommer hem sen igen =). Förutom det måste jag sätta fart med tentaplugget idag med. Läser igenom lite av det jag och Sandra skrev i lördags.. 3 dagar kvar till domedagen haha sen ny kurs på tisdagen.

Så inte så jätteroliga inlägg de kommande dagarna då mestadels av tiden kommer spenderas med plugg!
Borde även handla då kylen ekar tomt men kan inte göra de ännu då jag har 20 kr på kortet haha.. Men de ordnar sig då jag får pengar mamma lånat av mig samt klippengarna.

Nej nej, ska väl fortsätta föna håret nu!
Hörs kanske senare!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar