20 jan. 2013

Gårdagen, Minnen med Fija

Hade en superkväll med Fija. Som vanligt livar hon upp vilken film som helst med hennes frågor hahahahaha. Såg ju som sagt första delen av Sagan om ringen och fick ständigt frågor som varför blev bara människorna onda av ringarna och inte alverna?, Varför gjorde de inte en starkare ring? Vad heter alla i efternamn?
Haha. Nu har vi 2an och 3an kvar att se och får då se om det ger lite klartecken haha =)

Tänkte även bjuda på lite memorybilder på oss också. Gjorde ju de med Sandra och mig och nu äre Fijas tur. När jag och Fija började hänga var vi väl bara mest bekanta. Detta skedde genom Jossie och jag var väl mer med Jossie då och Fija med Nattis.

Första bilden jag hitta vad från Februari 07. Förfest innan seven och visste väl knappt vad vi hette =D Andra bilden är från överraskningsfesten åt Jossie på hennes 17årsdag!

Festade på som aldrig förr och mot sommaren vågade vi ställa upp på bilder med varandra haha!

Fortsatte festa på firade både min och hennes 17årsdag ihop!


Vidare till 2008 och hänget fortsatte. Väldigt mycket festande

9 Maj var andra gången vi umgicks själva utan Jossie

Festade även på mycket denna sommar!

Firade även min födelsedag, hennes födelsedag och nyår ihop!

Så var det 2009 (och slutet av bilder från bilddagboken) Vi fortsatte umgås och grunden var lagd för dagens fina vänskap!
Studentkryssning 


 När vi höll på att bränna ner lägenheten. Pommes någon?


1 kommentar:

  1. Oh vad jag kan sakna den tiden vi träffades nästan varje helg!:D Vi måste verkligen bestämma nån helg snart! jag kan typ varje helg :P

    SvaraRadera