10 jan. 2013

Dag 7 - orörlig!

Innan träning:
Gud vad stel jag är. Länge sedan jag hade sådanhär brutal träningsvärk. Bara att sätta mig på en stol är en pain haha, me like! Idag känns det lite segare med träningen men är nog lite pga värken men fuck that, ska snart ta mig lite styrketräning! Suttit och skrivit upp delmål för mig själv vilket ska bli otroligt kul att få bocka av när jag nått dem! Positiva tankar stänger ute de negativa som försöker ganska bra att jobba sig in men jag säger bara:


Efter träning:
Gick kalasbra! Så fort jag kom igång mjukades de ömmande musklerna upp, brutalt skönt. Dock lär jag ju ha dubbelt imorgon haha! Började idag på vecka 2 i mitt nya träningsupplägg, blir nog fin fint det här! 1 timmas styrka framsida blandat med konditionsintervaller så jag får upp flåset med. Säger som bilder här nedanför.. Även om de känns tufft och jobbigt innan träningen ibland så ångrar man ju aldrig att man faktiskt tränar, man ångrar det bara om man inte gör det! Imorgon blir nog vilodagen för mig så dag 8 blir på lördag! 



2 kommentarer:

  1. Jag körde ju igår trots den förjävliga träningsvärken sen i måndags och har ju varit skapligt seg i kroppen idag alltså, haha!

    Har galet mycket träningsvärk på sidorna av magen så gör typ ont när jag går eller bara andas för hårt, haha!

    Men det blir på't imorgon igen, då äre dags för Jillian igen... fy fan! ;)

    SvaraRadera
  2. Sv: Jaa, när man väl kör igång så kan väl den värsta kännas lite fortfarande men annars är det ju inte alls lika farligt :D

    Allra värst är när man har legat i sängen några timmar och ska upp igen, fy fan, haha!

    Har inte bestämt än men lutar åt 30 Days Shred igen! :)

    SvaraRadera