10 jan. 2013

Torsdag

God morgon på er!
Eller morgon och morgon, har varit vaken ett tag men inte skrivit förrän nu haha!
Drömde en så sjuk dröm inatt där de sista som hände var att jag letade efter nål och tråd för att sy ihop min tå med kroppen.. vi hade på skoj slagit bort den, men även Fijas lillfinger...Ja normala drömmar har jag då aldrig haft!

Annars har jag en dag som denna suttit och kollat på träningssaker. Rätt avis igår när Fija köpte sig ett par fina dojor och byxor men livet som fattig student för mig tillåter inte detta just nu tyvärr!
På schemat idag är att trotsa den brutala träningsvärken jag har i lår och rumpa och köra styrka framsida! Borde börja plugga med men vet hur det kommer bli.. vid 21 ikväll lär jag sitta och tänka wops vad tiden gick, plugga hann jag ej haha! Så brutalt omotiverad att jag funderar på att göra en deal.. Min fot mot att slippa tentan?

Nej nu ska jag gå och brygga mig lite kaffe och blanda lite pulver framför Nashville =)
Hade bra!
Kram

Kära tomten, i år får du komma tidigare än december!

                                Skorna i strl 37, Här!                                       Här!

                                             Här!                                                        Här!

                                          Kläder i strl Small, Här!                       Här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar