9 jan. 2013

Onsdag

God förmiddag på er!

Blev inget mer skrivande igår eftersom jag hade besök hela eftermiddagen och kvällen av Sandra vilket av väldans trevligt. Såg på Gossip girl och pratade =). Var länge sen vi sågs så kändes skönt att umgås igen!
Hos frisören blev det bara toppning, lite uppklippning samt fix av luggen men blev så nöjd så. Hon jag klippte mig hos lyssnade på mig till skillnad mot andra frisörer jag varit hos och för engångsskull gick jag från ett frisörbesök nöjd!

Idag starta jag morgonen med att inte vakna av klockan jag ställt.. utan vakna 1 timma senare än tänkt av ett telefonsamtal av Fija. Hon var jätteglad eftersom körlektionen hade gått toppen! Ska träffa henne sen för att kika på träningskläder + skor till henne. Satan i gatan vad jag med skulle behöva nya träningsskor men får bli i framtiden.. tyvärr mycket annat som prioriteras före det.
Har iaf startat morgonen bra med ett nytt pretty little liarsavsnitt.. har varit uppehåll på sisdodär 4 månder eller något så var fasen på tiden. Dragit i mig lite pulver samt kaffe och ska snart träna med!

Hoppas er dag blir fin fin!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar