8 jan. 2013

Dag 5 - Back on track!

Innan träning:
Uppehåll och ursäkter kommer detta bestå av! Eller uppehållet över jul och nyår har ju redan skett. Lite förmycket festande och förlite fokus på att faktiskt må bra. Sen åkte jag på en rejäl stukning på juldagen vilket har gjort mig lite halvt handikappad! Men nu tar jag nya tag och fortsätter på mitt schema! Är rätt taggad att komma igång igen men vill inte heller va en sådan som är taggad i januari med "ett nytt liv" för att sedan i feb gå tillbaka till latheten med bara önskan att göra bättre ifrån sig! Nej nej så får det inte bli och därför tar jag hjälp av bloggen som sagt! Har inte så mycket annat att skriva här idag, längtar brutalt mycket efter träningsvärk tack vare att Sofie skrev att hon knappt kan röra sig idag.. Är inte det en underbar känsla?




Efter träning:
Otroligt skönt att vara tillbaka och passet gick bra men tungt pga de nya vikterna men me like! Fick ju dock världens vattenblåsa under foten igår på min promenix till tornby som kändes genom hela passet men vafan, lite pain är väl bra eller? =D Har inte så mycket här heller att skriva, nöjd med passet, skönt att vara igång igen. Sista passet imorgon för en vecka avkryssat på schemat och kunde inte vara mer nöjd med upplägget alltså!
Nu ska jag allt krypa in i en välförtjänt dusch! 

1 kommentar:

  1. Haha, bra att min träningsvärk motiverar dig! ;)

    Sv: Jodå, han tog sig igenom hela passet i alla fall, haha!

    Grejen var att han hade typ sagt att det var ett skitenkelt pass bara för jag klarade det typ, men han fick kämpa på som fan alltså så han fick allt käka upp sina ord! ;) Det fick han för att inte tro på mig, mohaha!

    SvaraRadera