13 jan. 2013

Gårdagen! A trip down memorylane!

Sitter på helgens sista dag och även om det inte känts som helg så känns de lite trist ändå. Gårdagen gick ändå bättre än förväntat. Sandra kom runt tre till mig och runt halv fyra-fyra började vi plugga. Hann gå igenom alla mål + lite till och runt halv sju valde vi att avsluta pluggpasset och köpa oss lite pizza i belöning. Runt 20-21 drog vi hem till henne med och myste med hunden och glodde Gossip girl. Blev tillslut en riktig trevlig kväll även om jag hade ångest för att hon skulle komma först.. ja inte för att jag inte vill träffa henne utan för att jag inte ville plugga haha!

Helt sjukt ändå att vi har varit vänner i 18 år... 18 år ?? När fasen blev vi så pass gamla? Bjuder därför på lite bilder från förr haha!

Från min födelsedag 2005.

Nyår 2005.

Skolavslutning 2006.

Sommar 2006.
Vinter 2006.

Februari 2007, innan Sevenfesten i kupolen haha!

April 2007, uppe på mitt tak hos pappa!

Sommar 2007

September 2007, studiebesök på fenomenmagasinet med klassen!

November 2007, naturlektion.

Januari 2008, skoltime!

Februari 2008, svennis lektion?

Mars 2008, tekniklektion! 

April 2008, bussen till sthlm med handel.

Maj 2008, tror det var religion eller engelska här.

2 kommentarer:

  1. Jadu.. Det är ju tur att man blir snyggare med åren iaf ;D haha! Åh saknar skoltiderna! <3

    SvaraRadera
  2. Jadu.. Det är ju tur att man blir snyggare med åren iaf ;D haha! Åh saknar skoltiderna! <3

    SvaraRadera