11 jan. 2013

Fredag

Så var fredagen kommen. Kan tänka att alla som jobbar i veckorna är glada för det är sista jobbdagen. Själv ska jag ju plugga hela helgen så det är ju inte mycket att hurra för! Eller jag och Sandra gjorde en deal.. Plugga först sen ha de trevligt med film eller liknande på kvällen!

Idag blir det dock inget pluggande. Vid kvart över nio beger jag mig mot bror min och ska vara barnvakt i sisodär 5-6 timmar =) Efter det blir det nog mest lugnt faktiskt om jag inte drar vidare och fyller på mitt matfråd, behövligt!!

Nej nu ska ja föna håret lite till, tänkte dra till ica vid 8 och köpa hallon och kaffe till frukosten!
Ha en bra fredag!
Kram

Efter lite lek med brorsbarnen!

1 kommentar:

  1. Sv: Blir nog att testa på att köra sen efter lunchen, för då har jag hunnit med att vila under förmiddagen också! Blir nog bra ;D

    SvaraRadera