23 jan. 2013

Dagen..

Sådär jag, nu ligger jag nerbäddad i min säng. Vilken dag det varit, eller alltså har haft något att göra hela tiden, det gillas! Gick från att vara barnvakt åt mina mysiga brorsbarn, till att dra till stan och träffade Sandra till att gå hem, käka och nydligen köra ett träningspass.
Blivit många bilder på Max nu men Meja sitter precis bredvid mig.

Jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle ha vilodag idag men såg att jag hade blivit bokad på jobb både imorgon och på fredag och på fredag hinner jag då kanske inte klämma in ett träningspass, så lägger nog en vilodag där istället.. sen vet man ju aldrig med mig. Sagt på två olika dagar nu att jag ska ha vilodag men den har liksom inte blivit av haha.. Gotta love that burn!

Gick riktigt bra med träningen och jag ville nästan inte sluta. Så skönt att jag kommit in mer i träningen nu.. tycker inte alls det är jobbigt, inte ens på kvällen att träna. Tog ju tag i mig själv vid 19 och körde igång så.

Som sagt, jobba imorgon mellan 8.15-15.15 och fredag 7.30-16. Lite smått nervös faktiskt då det är första gången jag jobbar men har kollat upp vart det är, nära och bra.. faktiskt bakom där mamma bodde förut så dit hittar jag. Fint med lite extra pengar med =)

Här iaf lite av vad som fick följa med hem idag.




Sen blev det lite hårfärg och alkohol. Nej nu ska jag allt mysa ner mig och bli trött så jag kommer upp pigg imorgon! Ha en bra kväll hörni! 
Kram

2 kommentarer:

  1. Visst va jag en bra stylist, så bra så att du inte kunde välja o köpte allt :D moahah

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp.. tack vare dig kommer jag få gå på gatan resten av månaden ;D

      Radera