21 jan. 2013

Måndag

God förmiddag på er!

Hoppas att helgen varit till belåtenhet. Min har varit toppen och nu är det ny vecka. På schemat idag står träning om ca 1 timma, sen blire att fixa sig och hämta ut böckerna till nya kursen och om jag hinner börja läsa så Sandra med kan få böckerna. Annars så ska ja bege mig hemifrån strax innan halv fem då jag ska vara barnvakt mellan 17-19.
Annars består veckan av skola. Nya kursen börjar imorgon samt en föreläsning, onsdagen är det föreläsning och seminarium. Har även lagt in jobbpass så får se om jag blir bokad, annars blir det väl att läsa skolböcker så kanske man ligger lite före för än gångsskull.. Träning bjuds det med på!

Nu ska ja väl börja ta tag i dagen. Hoppas ni får en fin fin dag hörni!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar