24 jan. 2013

Dagen

God kväll!

Ska sova efter detta inlägg vilket ska bli otroligt skönt. Dagen har gått bra och förhållandevis snabbt.. lite segt runt 14-15. Förskolan jag var på hade 4 avdelningar och det största jag varit på. Under praktik och VFU har jag som max haft 2 avdelningar så det var lite nytt. Skönt också var det för de 2 jag jobbade tillsammans med var rätt nya med så då behövde ja inte känna mig allt för ny heller.

Slutade 15.15 och gick till affären på direkten. Kom hem, käkade, slappade lite och sedan ett hårt konditionspass, duschat och slappat. Blev ingen färgning av utväxten idag, tar den imorgon.. Så sa snälla Fija att hon kunde göra den åt mig, wonderful!

Nej nu ska jag sova. Börjar 45 min tidigare imorgon så då blir det även att kliva upp tidigare!
Ha en fortsatt bra kväll!
Kram

Detta är Fija och jag när vi ser film.. japp jag är bitterF-ttan till höger haha! 

1 kommentar:

  1. Sv: Joo, semla är asgott! Orkade dock bara halva, haha!

    SvaraRadera