8 jan. 2013

På tiden!

Ja nu har jag ju varit seg.. IGEN! Men har inte haft görmycket att skriva om och då känner jag att det inte är värt att uppdatera.. Menar hur många är det som bryr sig att jag diskar? "Jag tog tag i disken nu på morgonen och fan diskade säkert 4 gafflar.. var kommer allt ifrån?" Nej nej..

Har haft det fin fin januaribörjan och många av dessa dagar har spenderats med en av mina bästa vänner Fija. Idag får jag dock träffa den andra bästa vännen Sandra, så det ska bli riktigt fint!
Annars som står på schemat idag är träning som ska ske strax. Sitter just nu och piggar upp mig med kaffe och dricker mitt goda proteinpulver. Mötte även upp Fija på hennes jobb igår för att köpa tyngre vikter åt mig. Fick det av mamma i julklapp men seg som ja är ägde inte köpet rum förrän igår. Jävla jobbigt att konka på bara men nu kanske jag inte behöver köpa på ett tag iaf, hej mitt fina lilla hemmagym haha!

Ska även till frisören idag med för lite klippning av håret. Fick detta i julklapp av min fina bror och frugan vilket också var riktigt nödvändigt.. frisören lär la döda mig eftersom det var länge sen jag var och klippte mig. Men tänkte att de var onödigt att köra innan jordens undergång men nu gick den ju aldrig under så vafan.. haha!

Nej nu ska ja sluta babbla.. Ha en bra tisdag!
Kram
Vikter + viktlåda som innehåller tyngre vikter! 

Mumma! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar