3 nov. 2012

Gårdagen

Tänkte berätta lite för er vad vi gjorde igår. För att undvika ett långt föregående inlägg så dela jag upp dem!

Jag tog det lugnt fram till 16 ungefär då jag gick mot rese för att möta upp Sofie. Jag handlade lite popcorn, vi mötte upp Sandra sen hämta Sofie ut ett paket. Denna gång vare inte något hon hade beställt utan vunnit - ett kit från dermalogica. Du måste säga vad du tycker om det sen!! Tror Sofies familj avskyr mig en smula. Innan hon och jag träffades var hon en okläckt fjäril inutid en puppa! När vi väl träffades slet hon upp puppan och flög ut som en sminkberoende fjäril som så fort hon samlat lite nektar, byter bort mot smink.. mohah!

För att återgå till ämnet så åkte vi sedan vidare till Sabina. Direkt drog vi och handlade matsaker till middagen vi skulle ha. Pizza tyckte vi passade då man kan lägga på vad man själv vill ha på. Även om den blev aningen degig i mitten så blev den relativt god! Sen drog vi igång filmerna, vilket blev pirates of the caribbean pga att jag aldrig hade sett dem.. eller nu ljög ja, hade ju sett en del i båda filmerna vi såg haha, men inte hela! Vi åkte sedan hem runt 00 och medan jag o Sofie satt o väntade på hennes buss vid banérgatan så hade vi underhållning i ett av fönstrena, i form av 6 gamlingar haha!

Hade även rätt ont i magen pga pizzan antar jag. Har ju själv upptäckt en känslighet mot vetemjöl.. blir jätteuppsvälld av bröd, pasta osv.

Ja en jättebra kväll hade jag iaf med fina vänner! Måste göras om. Ta del 3 och 4 då? ;)

Bjuder på lite bilder från kvällen!

Sabinas och min pizza, osten har ännu inte kommit på då!
 Sandra och Sofies pizza!



Hej uppblåst mage pga degen! mohaha..

1 kommentar:

  1. Neeeej då, tror inte de hatar dig, hahaha!
    Dessutom, hade jag inte lagt pengarna på smink och sånt hade jag säkerligen lagt dem på godis eller något annat onödigt i stället! ;) Förhoppningsvis är de bara glada för min skulle för att jag har hittat något som jag tycker är så roligt och har glädje av! ;D

    Vad tyckte du om filmerna då förresten? :D

    SvaraRadera