6 nov. 2012

Tisdag

Så var veckans andra dag kommen! Vaknade fem i sju och gick upp för att börja fixa mig lite. Skulle varit barnvakt idag med en stund men eftersom Meja fortfarande inte mår bra så ställdes det in. Krya på dig fasters lilla älskling!

Idag blir det istället plugga litteratur, träna om huvudvärken går över lite. 7e dagen i rad nu! Och simsnördande, man får ju passa på när man har tid, eller hur?
Kanske blir en liten powernap med eftersom jag blir så himla trött av huvudvärken. Men något som är positivt är iaf träningsvärken jag har sen igår. Härlig känsla som jag har saknat!

Nej nu ska jag läsa lite aftonbladet sen sätta igång med kap 7 i boken! (eftersom detta är tidsinställt så är det en timma sen jag skulle läsa aftonbladet och kap 7 haha!)
Önska mig lycka till!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar