20 nov. 2012

Tisdag

God morgon på er era sjusovare!

Hoppas ni antingen sover gott eller har sovit gott. Jag har sovit som en död människa vilket behövdes även om jag fortfarande är trött så sitter jag upp vaken i köket med en kopp kaffe framför mig.
Gårdagen bestod av plugg även om det inte kändes som om jag fick något gjort. Som jag skrev till Sofie, "Istället för att kicka examinationens ass så kickar examinationen mitt". Men idag ska den få smaka på andra bullar för hoppningsvis.. eftersom den ska vara inne idag.

Igår efter pluggandet hade jag det trevlans iaf. Var barnvakt ett tag åt mina fina brorsbarn! Mysigare ungar finns inte! Vi busade, kollade julklappar och hade maskerad. Vid halv sju gick jag därifrån och mötte upp Fija. Gick förbi affären, köpte lite smaskigt och gick hem till henne och såg How i met your mother. Kom ändå i säng innan 23 vilket var skönt!

Som sagt idag fram till kl 17 står det plugg på schemat. Efter då är det för sent eftersom den ska vara inlämnad då. Sen om ja orkar kanske de blir lite sims =) Men först innan plugg ska ja kolla julklappar åt mina grisbarn =D
Och även visa de som jag blev helt lyrisk av igår. Min bror köpte nämligen The bodyshop kalendern till Ann-sofi. Så från 1-24 dec får hon en bs produkt =D
Som Ann-sofi sa "Han är lite galen men han vet hur man väljer presenter"

Nej nu blire lekmer.se.
Ni får ha en bra dag så hörs vi kanske senare!
Kram
Jag som prinsessa påväg på bal.
 Inatt har jag sovit så jag råkat klämt mig på mig själv. De ser lite ut som rivsår men är i själva verket ihopklämd hud.. bra ja är!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar