7 nov. 2012

Onsdag

Hej på er!

Idag är det onsdag, vaknade som vanligt med huvudvärk men har laddat ner en app till telefonen som spelar in ljud under natten. Så nu ska ja se om jag gör ngt allmänt wierd. Har en susning vad det kan röra sig om och det lär jag få bekräftat inatt, eller rättare sagt imorgon bitti!

Vaknade vid sju och tog en dusch för att skölja ur inpackningen jag sov med. Sen bäddade jag rent eftersom jag har tvättstugan idag. Oerhört skönt att sova sen, älskar när det är renbäddat!
Nytt system på tvättstugan, kom ner 9.59 men eftersom klockan måste slå om till 00 så fick jag vänta i hela en minut! fyy. Sen gick de så bra att komma in så.

Annars blir det kanske att kolla lite på uppgift ett, men känner jag mig rätt så lär det bli såhär.. Jag gör ingenting sen klockan 22 så tänker ja nämen oj vad klockan gått fort nu ska jag sova haha.

Imorgon är det iaf skola som gäller!
Nu ska jag ner till tvättstugan igen så ni får ha de så bra sålänge!
kram
Surpuppan från igår!

1 kommentar:

  1. Vad tror du att det kan vara då? :)
    Du kanske gnisslar tänder? ;D

    SvaraRadera