13 nov. 2012

Tisdag

Hej på er!

Idag känner jag mig helt förvirrad alltså. Är helt inne på att det är måndag idag, vilket bidrog till att mina berättelser till Sabina idag blev lite knasiga haha. Förutom knasiga minnen så var vi och handlade på citygross. Andra gången jag handlar där i mitt liv men det gick bra haha. Tappade inte bort mig. Efter det begav vi oss mot ica maxi, men då inte för yttligare en storhandling utan för att Sabina skulle köpa en bok som inte fanns på citygross och jag skulle köpa mitt älskade ica mellanrost-kaffe haha! Vidare åkte vi till priso och det var inte heller för en yttligare storhandling utan för att jag  skulle köpa en billig häftapparat. Åkte runt 10 och kom väl hem runt 13 eller så. Världens längsta storhandling?

Meningen var sen att jag bara skulle göra frulle/lunch för att sedan läsa dessa jäkla vetenskapliga artiklar men nu är kl halv fem och har knappt börjat. Ska iaf ta mig igenom en, även om det går långsamt då denna är på relativt svår engelska + på pdf-fil på datorn (imorgon ska ja skriva ut dem). Men ska väl gå detta med!

Imorgon blir det skola mellan 9 till vem vet när. Har grupparbete 9-10, seminarie 10-12, grupparbete/lunch 12-13, musikverkstad mellan 13-16 sen om vi inte är klara med grupparbetet så fortsätta lite efter det med.

Nu ska ja fortsätta läsa denna jävel till vetenskaplig artikel.
Ha en fortsatt bra kväll!
Kram

1 kommentar:

  1. Heja heja! :D
    Hoppas ni blir klara med grupparbetet under dagen så ni slipper sitta kvar! :)

    SvaraRadera