6 nov. 2012

Rullar på!

Dagen har rullat på fort. Inte gjort så mycket för fick brutal huvudvärk på förmiddagen som har lagt sig lite nu, men sitter fortfarande kvar.
Var en snabb vända på bibblan för att lämna tillbaka en bok jag lånat förra månaden. Bokat tvättid till imorgon har jag gjort med. Får se om jag förstår mig på det nya system som stångåstaden har installerat haha! Sen läst klart kapitlet inför seminariet på torsdag och nördat.
Sminkat mig lite har jag med gjort. Var otroligt länge sen jag gjorde en sminkning så det kanske jag sysslar med lite imorgon =) isf kommer det upp bilder.

Mer idag blir det lite nördigheter. Både vampire diaries som jag börjat att se om. Har sista avsnittet kvar på säsong 1 nu som jag började kolla på när jag åt. Blir även lite läsning av hungergames sen med. Precis lika fast i boken som i filmen.

De var allt just nu haha!
Ha en fortsatt bra kväll!

5 kommentarer:

  1. faaan vare inte hungergames vi skulle sett då vi satt å drev me folk ist ?:D / GISSA VEM

    SvaraRadera
  2. Ser jättefint ut! :D
    Hungergames! <3

    SvaraRadera
  3. Sv: Haha, nae! Såg inte ens att du hade fläta! xD

    SvaraRadera