6 nov. 2012

Gårdagen

God morgon på er!

Var alldelees för trött igår för att göra en uppdatering. Kom hem och åt sen somna jag, vaknade runt 20.00 igen och läste för att sedan släcka vid 22 ungefär. Och nej, läste inte hela tiden.. börja läsa kanske typ 20.45 sen ringde mamma mitt i allt med så.

Gårdagen var aningen seg. Först föreläsning som i stort sätt handlade mycket om det vi redan läst tycker jag (iofs är de väl att föreläsningar ska va en stöt åt litteratur och kursen) men även om de ja ska läsa idag med. Sen hade vi workshop som kanske inte var den direkt jätte roligast + att vi satt i en källare där an såg stenväggen vi var omringade av.. Lite bunkerkänsla på det hela och de hjälper inte att vi på lunchen satt o pratade om att vi kommer dö 21 december haha.

Annars så gjorde jag inte så mycket mer igår. Skulle ju varit barnvakt men älskade lilla Meja är sjuk så blev inget. Ja det var min måndag det!
Snart får ni även reda på tisdag, uuu spännande.. not haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar