15 nov. 2012

Torsdag

God morgon!

Fy tusan redan torsdag.. Hoppade veckan över resten av dagarna?? Känns i stort sätt som så. Kanske är att vi har så mycket hemmastudier i denna kurs och är ca 2 dagar i skolan och då möjligtvis även 2 lektioner.

Drömde iaf en konstig dröm nu på morgonkvisten.. eller ja, vakna för en timma sen men. Drömde iaf att jag var Bonnie i vampire diaries, eller liksom jag var mig själv men hade väl hennes kraft haha. För er som inte vet det så är hon huvudpersonens bästa vän och en häxa. 
I alla fall, mitt i allt hokus pokus hade det blivit inbrott hos mig och ut kollade Kathrine, också från vampire diaries och är huvudpersonens dubbelgångare. Hon berättade iaf allt som hade hänt och vi gjorde upp en plan hur jag delvis kunde säkra dörren men delvis kunde hitta personen.. Måste sluta vara sådan serienörd alltså!!

I alla fall. På schemat idag äre att hitta en artikel till ja kan använda till skrivandet. Sen vid 10 kommer någon och byter bort mitt (och alla andras i byggnaden a-c's) lås, från stenålderslås till nutidslås. 


Sen blire lite fint mys med nya spelet (måtte ja inte döda brevbäraren om spelet inte kommer). Och ikväll blire fika hos Jossarna. Mycket bra torsdag blir det nog iaf! Måste börja lugna ner mig.. Jag har tid till skrivandet. Lördag eftermiddag, söndag hela dagen, måndag och även tisdag så vad är jag rädd för? Ett vanligt arbete på ca 5-6 sidor skriver ja ju på en dag så!

Nej nu ska ja njuta av mitt kaffe utan er!
Ha en bra dag!
Kram
I brist på ego bilder får ni pluggbild och gårdagens mat haha!


1 kommentar:

  1. Japp, du HAR tid till skrivandet (hahaha, höll på att skriva till spelandet xD)! Själv har jag fredag eftermiddag, lördag, söndag förmiddag och tisdag på mig, och det borde jag hinna på! ;D

    SvaraRadera