8 nov. 2012

Torsdag!

God morgon på er!

Hoppas ni sovit gott! Det har väl ja sisodär. Morgonen började halv sex och jag började med att lyssna på inspelningen. Något jag kommit fram till är att shiiit vad jag vänder på mig. Inte i tungsömn men i lättsömnen.. kanske ligger 1 min sen vänder jag på mig.
Men över till huvudvärken. Vaknade med den värsta huvudvärken hittills och nu vet jag nog varför med. På inspelningen fanns de jag trodde, 2 gnisslingar. Tanke på att min mamma gör det så är jag ju inte förvånad. Dock gör hon det brutalt.. Lika ofta som ja vänder mig gnisslar hon. Sjukt att 2 stycken kan ge upphov till sådanhär huvudvärk!

Tyvärr är det bara att bita ihop för idag är det skola. Hade vi bara haft seminarium hade jag varit hemma, gått och lagt mig igen och hoppats på bättre känsla när jag vakna igen. Men vi har grupparbete efter, något jag inte vill missa så som sagt, bita ihop (eller egentligen kanske jag borde slappna av eftersom bitit ihop har jag väl gjort hela natten mohaha)
Annars blir det hem och vila sen! Förhoppningsvis ger huvudvärken med sig lite med.

Nu blir det iaf frukost, ska snart gå!! Förstår inte var mina 2 timmar på morgonen tar vägen.. haha!
Ha en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar