4 nov. 2012

Just nu..

Tjena på er igen!

Har varit rätt duktig idag ändå. Huvudet känns inte så farligt, det kommer och går. Hoppas att det är på bättringvägen! Just nu sitter jag och diggar julmusik medan jag uppdaterar. Toppen på i:et skulle ju vara om det snöa lite (A)
Dagen har gått väldigt fort ändå. Har ju som sagt hunnit läsa klart 2 av 3 böcker som vi har i veckan, även tvättat mina sminkpenslar (på tiden), dammsugit har jag med gjort, fixat matlåda och duschat. Så nu har jag kvar att njuta av kvällen, även måla naglarna tänkte jag göra ;D Men dem får ni se imorgon.

Imorgon är det iaf skola mellan 10-17 egentligen. Men 15-17 är det någon infogrej om utlandsstudier och då åker jag hem och är barnvakt istället. Ska bli mys att träffa mina favoritungar igen! Ja och såklart min broder och Ann-Sofi hehe!

Nej nu ska ja runda av!
ha en bra kväll!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar