4 nov. 2012

Gårdagen

Hej på er!

Tänkte berätta lite vad jag gjorde igår. Inte för att det är så jävla intressant men haha. På dagen som vanligt i min huvudvärk tog jag det mest lugnt. Spelade lite, läste lite och vila. Fija ringde mig runt 18 och då hade jag visst råkat somna lite. Men jag piggnade till lite efter det och begav mig över till henne. 
Vi bestämde att vi skulle se en skräck eftersom det var ju ändå Halloween. Sagt och gjort så fick vi tag i en film, wrong turn 5. Ingen aning om vad den skulle handla om men det måste nog vara den sämsta filmen som är gjord alltså. Handlade om en psykgubbe som hade fått en kärlek för att mörda folk. Sen hade han 3 stycken efterblivna och missbildade anhängare. Gubben blir iaf fängslad och de 3 pojkarna hade skördefest på stadens folk för att tillslut rädda gubben, alla dog förutom en som fick sina ögon utskärda och blev tillfångatagen. Varför jag berättar slutet för er är för att jag inte tycker ni ska se den. Nu har ni fått de viktigaste detaljerna hahaa!

Till de hade vi ju lite pommes att äta. Ingen direkt matfilm skulle jag säga, och tappa matlusten när en scen kom där en tjej blev mördad genom att delvis få magen uppsprättad sen blev hon matat med sina egna inälvor och sedan dog hon. Filmen får fasen minus 5 M av mig haha.

Kom hem rätt skapligt och somna runt 1.
Scenen där hon blir matad av en av mördarkillarna. Han hade samma skratt som scooby doo men såg ut som en förstorad rumpnisse.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar