3 nov. 2012

Lördag

God morgon på er!

Hoppas ni sovit gott. Det har jag även om huvudvärken och nackstelheten + ansiktsontet är värre idag. Vet inte fall de är för jag gjorde något igår, i form av att vara med bland de bästa personerna som finns eller om det bara är påväg att bli värre.
Sen verkar de som min katt boxats med mig inatt för jag vakna upp med ett konstigt, prickigt blåmärke vid axeln. Borde sätta upp kameror för att se vad jag gör under natten egentligen. Kanske får ja då svar på varför jag mår som jag mår. För idag är detta inget att leka med.

Syns inte så bra på bild men..

Idag är tanken att jag ska umgås med Fija framåt kvällen. Isf kanske jag tvingar hit henne så jag slipper röra mig allt för mkt. Annars blir den lugn, försöka få bort huvudvärken. För att försöka beskriva värken så är det lite som att hjärnan vuxit och inte längre får plats i huvudet. Nacken känns lite som jag aldrig rört på den. Sen känner jag mig allmänt konstig, typ lite yrslig, ögonen hänger inte riktigt med och ganska ömma. Ja kan någon i internetvärlden diagnosera mig och säga vad jag ska göra ;) 

Inte roligt inlägg kanske men kommer med under dagen som jag tidsinställt!
Annars får ni ha en bra dag så ska ja återgå till kaffet!
Kram

Ni får även en bild på min frulle jag skulle kunna leva resten av mitt liv på! Stekta grötplättar med kanel, varma äpplen från ugnen med kanel och blåbär över det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar