19 nov. 2012

Måndag

God morgon på er!

Hoppas ni sovit gott. Ja har för engångsskull sovit relativt bra och även om ja va trött när ja vakna så är ja relativt pigg nu. Vid åtta redan var jag ute på stan och härja.. Sprang ner till hemköp för att köpa 4 st geisha choklad. Även om ja inte är ett dugg intresserad av chokladen faktiskt så var det en annan sak jag var ute efter, nämligen en gratis glossybox. Eller gratis blir den ju inte eftersom ja köpte choklad för 40 kr. Förresten någon som vill ha geisha? De är den nya mörka choklad. Rätt god även om geisha inte är mitt favoritgodis.
Här är iaf kampanjen

På schemat idag står plugg samt barnvakt vid fem till mina mysbrorsbarn!!
förhoppningsvis kommer ja igång riktigt mycket med äckeluppgiften. Hade ju lite nedgång igår då ingen levande person vill vara vid mig haha.. var pga att ja inte var nöjd med artiklarna ja hade.. så gårdagen gick i stort sätt ut på att hitta nya!

nej nog med skolprat. Nu blire lite vampire diaries och frulle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar