1 nov. 2012

Torsdag

Hej allesammans!

Blev ingen uppdatering igår men kan skylla lite på att jag inte mår så bra. Huvudvärken och stel i nacken sitter kvar. Dessutom har jag ömma bihålor som jag brukar få när jag är förkyld, förutom nu att jag inte är förkyld. Så rörde mig mest mellan sängen och soffan igår även om jag hämtade ut biljett till Twilight =D

Idag skulle ja kanske gå på stan med Fija, men känner jag såhär i huvudet vette tusan om jag orkar det faktiskt. Känner mig helt matt alltså. Frågan är om det är bäst om jag amputerar huvudet från kroppen, kanske blir bättre då? Jag tror det skulle bli bättre alltså! Funkar ju för JD.

Annars blir det idag att vila lite. Mamma kanske skulle komma förbi mot kvällen om hon skulle in mot stan. Tydligen hade hon lite paket utöver det jag fick som hon ville ge. Tackar och tar emot!
Nej nu ska ja väl lägga mig ner och läsa lite!
Ha en bra torsdag hörni.
Kram

Uppdaterat mina favoritgrötplättar och har i varma äpplebitar med. Ybergott! Dock gilla jag bättre blandningen mellan blåbären och äpplena.

Åt även världens mest gigantiska morot igår! Ja ni ser ju själva..


1 kommentar:

  1. Sv: Önskar jag hade börjat med den för den var fan jobbigast alltså, haha!

    SvaraRadera