17 nov. 2012

Lördag!

God morgon på er!

Hoppas ni idag får en lång skön sovmorgon. Själv har jag sovit drygt 5 timmar inatt. Kom ju hem vid halv ett, men så missa Chris precis bussen och väntade hos mig på nästa som gick halv två. Somna runt halv tre och gick upp vid tjugo över sju. Ni kanske säger till er själva då, men vafan Martina, gå och lägg dig då?! Men ska iväg till min bror och fira honom =D Dock kan ja inte vara kvar sålänge men ska bli kul och träffa dem alla igen!

Blev ju som sagt bio igår. Oj oj vad fort tiden gick. Sista delen av Twilight. Något jag tyckte var lite synd var att de känns som allt hände så snabbt. Hinn med så mycket på så kortast tid som möjligt ungefär. Själva filmen va ju inte så lång, drygt 2 timmar så lite kunde ju dragits ut. Men annars var den bra, lite trist att de är över nu. Både Harry Potter och Twilight som man följt sen de kom är ju över och jag som nörd tänker, aha vad ska man nu göra 1 år fram i tiden ;) Lite kul var det ändå att ja inte kommer ihåg så mycket från boken, då blev de ju överraskningar i filmen haha! aja

Nu ska ja dricka mitt morgonkaffe och vakna till lite! 
Ha en trevlig lördag på er!
Grr, Aro.. mannen i mina drömmar haha!

2 kommentarer:

  1. Men hallåååå, nya Hunger Games kommer ju om ett år! :D

    SvaraRadera
  2. tur att jag hade dig så jag slapp stå ute och frysa. Tack :)

    SvaraRadera