7 nov. 2012

Just nu

Tänkte precis skriva god kväll efter att ha tittat ut, men klockan visar ändå bara halv fyra.. tror jag ligger lite före tiden.

Tvättstugan gick bra iaf. Lyckades få ut min tvätt utan krångel så jag är så nöjd så haha. Gick dock in i ett rör när källaren släcktes, vem fasen kom på att sätta ett rör just där?! Mellan tvättstugebesöken valde jag att dels att ta bort gammalt naglack (nu vet ja varför jag inte brukar använda rött allt för ofta) samt måla på nytt.

Sen skrev jag klart seminarietexten och skickade in den.
Tog fram matlåda till imorgon och fixade taco till mig själv. Älskart!
Har även övat lite sminkning som idag fick bli blått. Hade tänkt först att göra helt andra färger, men när sminkpaletterna åkte fram så blev det blått haha.

Nu ska jag se lite vampire diaries och måla ett lager naglack till!
Ha en fortsatt bra dag!
kram

1 kommentar: