12 nov. 2012

Måndag

Så har veckan börjat om igen. Inte riktigt redo för att helgen ska vara slut faktiskt. De borde införa 3 hela dagars ledigt och att arbets och skolveckan slutar redan på torsdag eller att helgen håller i sig till måndagen, brutalt skönt.
Har ju iofs inget i skolan förrän onsdag men har fortfarande mycket att göra som tyvärr resulterar i att min lägenhet förvandlas till en skola!

Lördagen blev fin, dock som sagt så va ju ingen film läskig så det blev jag lite besviken för. Hittade present till min bror iaf, träffade mamma sen mötte jag och fija sandra. Vi drack även lite vin till filmerna och när de va slut så gick vi till 55an och tog en öl där. Kvällen slutade runt fasen 7-8 någongång. Vilket i sin tur bidrog med att jag sov max 2 timmar och söndagen skulle gå åt till plugga?!.
Fija kom över för att hålla koll på att jag faktiskt gjorde de jag ska, och efter mycket klagande tog jag tag i det hahaha.

Idag blir det gruppträff över datorn vid 8. Ska gå igenom lite inför redovisningen oså vi har. Lägga ihop de vi skrivit osv. Sen får jag se hur pigg och så ja är på annat idag.
Ha annars en bra dag!
Kram

Åkte på nackspärr i lördags och sitter här med en varm vattenflaska på nacken!
 Unna mig världens snyggaste naglack som precis kommit ut i affärerna från Isadoras nya kollektion!
 Drog i söndags sönder ena kökslådan när jag skulle ta ut en kniv.. Sofie sa att ja borde sluta träna haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar