18 nov. 2012

Söndag

God kväll! Ursäkta för att jag inte skrivit något idag men har suttit och pluggat oså. Ändå har jag inte gjort något känns det som. Har fått leta 2 nya artiklar då de ja hade skrivit ut made no sense. Förhoppningsvis har jag hittat 2 nu som funkar imorgon när ja ska skriva mer. Har kvar de allra jobbigaste vilket är i stort sätt hela uppgiften hahah. Men de tar vi dååå.

Har haft mys imellanåt pluggandet.. tända ljus och sång + blev biten av en vampyr...
Katten "vampyren" Lotus valde att använda mig som sträckningsbräda.. In med klorna bara!

Nu blir det lugnt resten av kvällen med lite serier för att gå upp tidigt imorgon och plugga. Sov inte så bra inatt då de va någon full jävel i trapphuset som höll på o skrika och springa runt. Hade han hållt på 1 min längre hade han fan inte vågat sig in till sin vän en gång till.. ja jag va trött (A).

Nej nu blire slappning.. ljusen är tända och teet står bredvid mig. 
Ha en bra kväll! 
Kram

 Det var mörkare ute än vad bilden visar faktiskt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar