22 nov. 2012

Just nu..

Måste bara säga att min bror är för fin! Utan att ens behöva skriva något till honom ber han mig skicka bild på referenserna ja hade skrivit i kompletteringen för att han ska kunna se vad som fattas! Han finns alltid där som en trädstam jag kan luta mig på, eller som en grävskopa som plockar upp mig.

Jag är i alla fall klar med min komplettering. Om ja har fattat rätt nu så la ja inte in någon mer info direkt. Han verkade ju fattat vad som länkade fenomen och undersökningar med barns förmågor bara att ja inte skrivit det så tydligt han vill ha.. så blev som en längre sammanfattning för att även tröga personer ska förstå.

Dagen fortsätter ändå i pluggandets spår. Ska läsa böcker till morgondagens seminarium. Dock blir de bara 1-2 böcker för Sandra har en och tror en annan finns på datorn men vet inte ännu!
Nej nu ska ja hämta mitt iskalla vatten och dricka mig en slurk!
Ha en bra dag!
kram
Lite fina bilder på mig och min bror när vi var mindre! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar