4 nov. 2012

Söndag

Hej igen!

Idag äre söndag vilket betyder vilodag. Inte vad jag riktigt vet vad jag vilar från eftersom jag i stort sätt tagit det lugnt hela veckan men med tanke på att huvudet fortfarande gör ont, nacken fortfarande är stel så äre vilodag haha!
Började morgonen med kaffe och lite litteraturläsning till veckans seminarium. Lite återblick av den sämsta filmen från gårdagen med Fija och simssnack med Sofie haha! Hej nördar! Typ 10 dagar kvar Sofie!!!

Annars blir det fortsatt lugnt med sims. Lyckats läst klar 2 av 3 böcker vi har till veckan och sista boken är hos Sandra, eller egentligen har hon 2 av dem till veckan men hittade en på pdf. Så sista boken spar jag. Blir även lite maraton av Ghost Whisperer vid 16 eller kanske är 17. Fin söndag iaf!

Bjuder på nagelbilder. Igår hade jag ju det röda lacket från H&M´s 3-pack. Idag har jag det rosa men målade det över det röda och blev sjukt snyggt!


Passade även på att rensa väskorna på läppglans. Vännerna brukar alltid säga att jag har så brutalt många läppglans i varje väska så kanske var på tiden. Detta var de ja hitta i en väska haha!

Så bjuder jag även på en bild på Lottan! Söta kissemisse!

Ha en bra dag på er kära vänner!
Kram

3 kommentarer: