14 nov. 2012

Kvällstid!

Hej på er!

Shit vad dagen gått fort! Känns ungefär som det var igår vi var i skolan. Grupparbetet gick iaf smidigt. Seminariet höll sedan på 45 min ungefär sen fick vi sluta. Så hann tyvärr inte med bussen 11.15 hem men tog 12.15 och kom då hem ungefär 13.30.
Där efter blev det lunch samt läsning av en artikel. Denna kändes enklare än den igår, kanske för att jag var så sjuuukt omotiverad igår, fast borde jag varit idag med eftersom förbeställda simsspelet borde kommit till mig idag vilket det inte gjorde. Kan iofs vara ganska bra så får jag iaf artiklarna lästa innan det kommer imorgon. Fasar lite inför skrivandet dock.. men det tar vi då, fortfarande 1 artikel kvar haha. Dock fick den där jäveln Sofie sitt spel idag haha. Men hon har uppdaterat mig med mms så lite nöjd är jag!

Nu har jag precis ätit middag iaf och är helt bränd på tungan. Tänkte att jag skulle börja läsa sista artikeln snart. Imorgon bjuds det på ännu mer plugg samt fika hos Josse x2 på kvällen.

Nu ska ja ta tag i mig själv!
Hoppas ni får en bra kväll hörni!
Kram

 Gamla egobilder på mig själv bjur jag på! 
Ganska sugen på att ljusa upp håret lite med slingor haha!



1 kommentar:

  1. Jag fasar också inför skrivandet! :O
    Men det tar jag i helgen sen, haha!
    Kan berätta att bara det lilla jag skrev igår blev faktiskt en sida, och då är jag inte klar med de beskrivningarna, så förhoppningsvis kanske det räcker med att skriva runt 1 sida analysering per artikel, så man kanske inte behöver ha tusen referenser! xD

    SvaraRadera