26 nov. 2012

Helgen del 2

Nu har ni fått läsa om fredagens bravader och nu tänkte ja hoppa på lördagens.

Började väldigt lugnt. Sjöng, spelade lite och gjorde inte allt för mycket. Började ändå duscha ganska skapligt och tur var väl det. Ibland har jag i lite vanliga olja i håret för att återfukta och tänkte att idag ska ja ha de.. mycket dumt.. Detta resulterade med att ja inte fick ut det och fick tvätta om håret 4 gånger.. och mellan de torka ja håret 4 gånger med eftersom det var vid torrt stadie jag märkte de.. Sista gången blev ja så förbannad att hela ja hoppa in i duschen igen.

Resten av fixandet gick relativt smärtfritt haha. Vid 20 mötte jag upp Fija och vi begav oss till Josse brunett. Där börja vi prata djupa saker till lite alkoholhaltiga drycker. Eftersom det var lönehelg valde vi att gå redan 23 från Josse och stannade på krogen till runt 02. Efter det försökte jag och Josse få efterfest hos henne vilket resulterade med att jag skrev till alla i min telefon i stort sätt .. haha. Utan napp somna vi tillslut (josse före mig) Och lika bra var nog det!

Va kvar hos Josse till ca 13 nästa dag och kom hem och glodde film bara. Som man gör på söndagar i stort sätt haha!

Det har varit en bra och händelserik helg faktiskt!
Hoppas eran har varit lika bra!
Vill ha helg igen dock! haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar