3 nov. 2012

Recension Maximum protection

Ni har väl alla hört reklamen "Kvinnor är starka, inte starka men, starka". Jag var på jakt efter en ny deo och tänkte när jag ändå hade presentkort på kicks, passa på att köpa den. Priset är en aning saftigt annars, 99 kr men efter att ha testat den förstår jag varför.

Kicks skriver:
Rexona Maximum Protection ger dubbelt så effektivt skydd som den ledande antiperspiranten i Europa.
Rexona Maximum Protection – en innovativ formula speciellt framtagen för att ge ett vetenskapligt bevisat skydd mot fukt och obehagliga lukter för kvinnor som vill ha det allra bästa.

Min åsikt:
När jag öppnade deon såg den lite roligt ut. Hade hål som man sedan skruvade upp deon genom. Men efter att jag har testat den så kan jag säga att den verkligen håller vad den lovar. Döljer all lukt utan att ens själv lukta starkt. Efter att varit sjuk och varit hemma och varit ofräsch så var nog armhålorna stället jag var fräschast på. 2 dagar utan deo och inte en svettdoft där inte! Den kladdar inte och känns skonsam mot huden. Jag gillar den och blir definitivt att köpa igen även om priset är saftigt!
På kicks hemsida finns även bra kommentarer om den.

diddi_99 | 2012-04-29
älskar den!! absolut bästa någonsin! synd bara att den är så dyr annars skulle jag köpa den om och om igen!

Cecilia Gustafsson | 2011-08-29
superbra deo som håller vad den lovar. Köpte en till min dotter också som "alltid stinker" svett och nu luktar hon inte längre. Rekomenderar denna produkt verkligen.

4/5 får den av mig. Minus för priset annars bara positivt i själva produkten.
Den finns att köpa på kicks i confidence eller sensitive.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar